Gräsligt mode.

Jag förstår att vissa människor har svårt att finna sig i vad som är snyggt och vad som bara inte fungerar. Men nu är jag faktiskt tvungen att säga till. Speciellt när min mamma, min systers och min och min pappas sommarkläder kommer tillbaka igen efter över 18 år
.

Min mamma brukade använda hemska tights med konstiga former när jag och Ch var små. Då och då plockar vi fram dessa bilder och skrattar tillsammans med mamma och hennes leopard glasögon (Som hon bytte ut för över 15 år sen, dock har jag sett folk gå runt i liknande nu..)

Jag och min syster fick alltid välja varsinn tröja när vi åkte utom lands, Ch som älskade hästar valde alltid ett häst motiv. Dom kunde gärna vara sago hästar med vingar och horn. Själv hade jag alltid delfiner. :P Men jag hittade inga delfiner på marknaden just nu att visa.

Sen har vi pappas hemska shots, dom fick till och med bältet rätt! Ett brunt och smalt.


Okej, mode branshen, det här är inte okej!
Snälla ta bort 90-talet och inskaffa någonting nytt.

Kommentarer
Postat av: Dellgren

I totally agree!! FRUKTANSVÄRT!

2011-03-22 @ 09:56:47
Postat av: dissy

Haahha! Men du jag har faktiskt köpt ett par leopardförgade bågar:P De var billigast. Hehe.

2011-03-23 @ 14:50:54
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: rebecca

FAN vilket fult mode!!! shit vart ska man shopa nu?

2011-03-23 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback