Eleven.se

Jag har verkligen hittat den bästa sidan för kosmetika på länge.
Den har alla dom märkena du är vana med och massor av annat.


Jag beställde i onsdags på kvällen från Eleven.
På fredag eftermiddag låg paketet med varorna hos posten.
Det tog inte mer än 24h från att jag beställde det tills jag fick det.
Jag var så otroligt nöjd med dom att jag dessutom skickade ett mail.
och även mailet svarades på inom några timmar.


> Hejsan!
> Ville bara skriva hur otroligt nöjd jag är med er och min
> beställning.
> Jag beställde varan på kvällen på onsdagen och fick den redan på
> fredag.
> Jag har aldrig varit med om att det gått så fort och att alla
> produkter funnits med.
> Fortsätt med det ni gör och tack så otroligt mycket för ni räddade
> min helg!
> MVH
> Johanna


Hej Johanna,
Tack för dina mycket vänliga ord, det uppskattas verkligen och allt beröm skickas även ut till alla som jobbat med beställningen så de blir mycket glada också :)
Hoppas att vi kan fortsätta att möta dina önskemål. Hör gärna av dig om du har några frågor eller om det är något vi kan hjälpa till med.
**Med vänliga hälsningar,** 
Michael, Eleven.se 



Om ni nu skulle vilja vara sugna på att få era favorit produkter, eller pröva något nytt och inte har pengar just nu, har dom ett jätte bra erbjudande, handla nu och betala i slutet på juni. HELT utan ränta!

Sen när du i juni får räkningen kan du ändå välja att del betala den.
Följ länken för att se mer av erbjudandet.



Tack till alla på eleven.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0