Bra hudvård, en djungel.

Nu har jag prövat hur mycket hudvård som helst. Och ingenting har känts riktigt rätt. Men nu har jag äntligen hittat en som jag trivs mycket bra med. (:
Clarines,
Jag köpte hela serien, med scrubb och allting och det känns redan nu mycket bättre.
För er som tycker att det är en djungel kan jag ge er några lätta råd.
Själv har jag problem hud och det är som ett laget fett över sen under är jag snustorr.
Därför måste jag tipsa er att innan ni köper en dyr serie för fet hud, scrubba ansiktet.
Kolla om ni verkligen har fet hud, så ni inte ger huden mer fett än den behöver.
Man får gärna mycket finnar då.
Har ni blandhud, alltså fet i T zonen, använd för fet hud just på dom västa ställena och ta en creme för normal hud på resten. Det finns även vissa, som clarines som har för blandhud, som både ger fett och mattar ner.
Det bästa är att fråga på de olika ställena som man köper på om man kan få prov förpakningar och pröva i några dagar innan ni bestämmer er.
För vips har man lagt ut flera tusen på hudvård som inte fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0