Twillight Fever.

För ungefär sådär en månad sen började jag återigen läsa Twillight böckerna.
Jag blev så pass fast (igen) att jag önskade mig alla utom sista inbundna i Julklapp, vilket jag fick av Johan's mor och hennes man.

Nicole hade sagt åt mig att jag skulle läsa första kapitlet i första boken som nu tydligen är en extended version, för er som inte läst det borde göra det, jag blev glad av att förstå lite mer :)

Inte nog med det läste jag ut dom sista 90 sidorna under dagen, i sista boken även kallad, Så länge vi båda andas, eller Breaking Dawn.

Hur som helst, blev jag lika lyckligt fast i denna mysiga kärleksberättelse igen.

Komiskt nog såg jag även "Vampire's Suck" för en andra gång idag och satt i min ensamhet och skrattade ännu en gång.

Jag gillar inte riktigt filmerna som gjorts på boken, tycker dom har lagt onödig energi på att fördunkla Edward det gör mig besviken. Får se om jag får för mig att se sista filmen på bio eller om jag bara hyr hem den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill läsa det kapitlet!!!!! Jag har inte läst det!! När jag kommer till Sthlm tänker jag läsa det. Kan du inte lämna boken hos mamma så kan jag läsa det.



Puss!

2011-01-09 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0