The Chronicles of Narnia

I torsdags var jag och såg på Narnia - The Voyage of the dawn treader med Pappa, Ing- Marie , Johan och Matte.
Jag som är svag för Sience Fiction kan inte få nog av denna typ av film och eftersom varken jag eller Johan varit duktiga att se Narnia - Prince Caspian fick vi ta det i lite fel ordning, så i går kväll satte vi oss och såg den med.

Upptäckte dock att jag någongång sätt slutet på TV, för jag mindes det så väl.
Hur som helst gillar jag dessa starkt och har bestämt mig för att läsa böckerna också, behöver ju någon ny värld att fly till nu när Dellgren försvinner.

Kommentarer
Postat av: christine

Jag såg den i 3D i bangkok. Damn it vad kallt det var inne på salongen haha.. De gillar ju ac där. Tobias hade på sig 3 filtar! 3:an tyckte jag var bäst. De 2 andra känns lite hmm barnsliga. Men jag minns dem med värme från när jag var ett litet knytt och de gamla verionerna gick på tv under julhelgen. De är fantastiska. Puss!

2011-01-08 @ 17:35:03
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0