Night life.

I onsdags var jag ute med flickorna på Gröna Jägaren.
Dellgren ville bjuda ut mig en sista gång innan hon åker på måndag och är borta ett bra tag.
Eftersom jag fyller år den 17 bjöd hon ut mig på mat och dryck, och eftersom Nicole fyllde år den 5/1 så drog vi med henne och hennes bebis ;P
Det var en härlig kväll med bra och dålig karaoke och mycket skratt och komik :)
Inte en enda sorglig sak hände under hela kvällen, dock skulle jag upp och jobba på torsdag vid 7:48 så det är en annan historia :P
(power nap på jobbet fungerar)
En liten kort sak, i vanliga fall brukar jag hitta disco bollar att fotografera och kalla för Edward, men ärlig talat, kolla den här killen!
Vi tyckte iallafall han var otroligt lik, vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0