Lingon Veckan Goes Vintage.

Jag var på ett ruskigt dåligt humör idag, var det inte det ena så var det de andra som gick snett.
Kom upp ur sängen vid strax efter två pga mensverk.

Men var tvungen att dra mig till skärholmen och köpa en present till mor som fyller år på måndag :)

Behövde dessutom köpa upp lagret med bindor och tamponger, det var då jag kom på de söta inlägget som Dellgren skrivit för ett tag sen om just dessa söta tamponger.

Så jag och Johan åkte först till alla närliggande affärer men eftersom Dellgren varit mycket specifik i var hon hittat dom åkte vi hela vägen till Alvik för att köpa dessa.

Johan tyckte jag var knasig som köpte allihopa för nästan 90 kr. Men jag tyckte inte det var alls dyrt.

Tre olika storlekar med tre olika färger på både paketet, dom super söta plåtaskarna och inte nog med det till och med tampong snöret var i olika färger.

Tror systern min kommer älska den rosa, med dessutom rosa snöre ;)

Jag tyckte verkligen det var värt att köpa dessa eftersom det gjorde min "period" lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0