Hejdå Dellgren.

Idag vid 05:30 hämtade jag upp Dellgren, Sanna och Per i Fridhemsplan för att köra Sanna och Dell till Arlanda. Per ville bara följa med och säga hejdå till sin flickvän som åkte iväg.

Så nu är Dellgren i Asien i 7 veckor. Det är väldigt mycket blandade känslor men främst är det insperation. Kan hon fly landet kan jag det med.

Så nu sitter jag med mina melankoliska planer på att åka till London och ta Cambridge Examen, men vi får se hur det går med det. Det kostar ju en del, men som tur är är det CSN berättigat.

Hur som helst, kände jag att jag ville göra någonting för henne innan hon reste, så jag smuglade ned ett litet brev till henne två fyllda A4 med tankar funderingar och allt jag skulle sagt om jag vore där.

(fotograf : Jag)

Pappret hittade jag på Akademi bokhandeln för 3 kronor, och kuvertet på samma ställe för 4 kronor. Det som inte syns nu är att kuvertet är glittrigt också. :)


Dom jätte söta klistermärkerna köpte jag på Assisories i Västermalmsgallerinan för 22kr. Jag förälskade mig i dom små körsbären såklart :)



 

 

Så lycka till nu hjärtat och kom hem hel och ren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0