Efter skolan.

Nu har jag då gått tre dagar i skolan. Känner mig nästan sliten efter all kunskap som tryckts in i min skalle och jag känner mig helt lost när det gäller studie teknik. Jag hade ju inga problem med det under dom 13 år jag gick i skolan sist. Så det blir att jobba på.
Nu ska jag snart in till stan igen och möta upp mamma.

Men har hunnit se på film.

Before Sunset,

Jag gillade inte den lika mycket som den jag såg igår. Men den fungerade. Jag tänker nog ändå lossas som jag aldrig såg den här, och leva i min egen lilla värld.

Har även haft mycket tid till musik på bussen och måste tipsa om en underbart skön video. Låten är jätte bra den med, men själva videon fick mig att älska den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0