EA Games.

Så nu har man beställt hem The sims 3 - kvällsnöjen och spelat som en besatt. Igår satt jag och Johan i stort sätt hela dagen och kvällen och spelade spel. Han med sitt Ps3 alltså lite olika spel, och jag med mitt The Sims 3.

Jag kan inte låta bli att bara älska det, det är verkligen ett beroende framkallande spel. Så jag bestämde mig att nu måste jag ta paus på ett par dagar, det är inte okej att vara datanörd. Enligt en studie är det bevisat att man får mer finnar av att sitta vid datorn, på grund av att dataskärmen drar till sig bakterier som sen sätter sig i ditt ansikte.

Det tycker jag räcker som argument till varför man inte ska sitta och spela hela dagarna ;P


Dock hade jag fått ett mail från EA games med 2011 nya spel. Hitta då detta och blev besviken.

Ett nytt jobbigt World of Warcraft inspererat spel, och dessutom skulle det såklart vara MITT spel som blir trakaserat, nä som äkta The Sims spelare vill jag faktiskt ha en ny uppdatering inte ett helt nytt spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0