Before Sunrise (1995)

Blev tipsad av min stora syster om denna film. Så blev tvungen att se den.
Jag förstår inte riktigt hur det går till, men så fort hon tipsar mig om någonting varesig det är en bok eller en film, så är det verkligen min stil. :)

Den handlar om en tjej och en kille som möts på ett tåg i Europa. Dom tillbringar en dag / natt ihop och pratar om allt mellan himmel och jord.

Den var otroligt fin, jag satt fast klistrad i en och en halvtimme och den lämnade kvar ett litet spår i mig.


Kommentarer
Postat av: christine

jag måste rekommendera en miniserie på 4 delar som heter Pillars of the earth (svärdet i spiran på svenska). Det var grymt bra! Medeltids kostym drama med sorg, kärlek, krig, svek, makt osv. Puss!

2011-01-13 @ 21:37:03
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0