Oscarsgalan 2011

Tänk att jag suttit här vid tv ända sen 23:00,
Först och främst måste jag tacka alla underbara filmskapare, skådespelare, designers och andra som gör våran film värld så speciell. Och gratta alla dom som går hem med en egen liten guld staty!

Det här var min första oscarsgala och jag är så otroligt glad över detta. Det var verkligen helt otroligt och jag kände mig varm i kroppen gång på gång.
Jag älskade verkligen värdarna Anne Hathaway och James Franco!
Inledningen var verkligen jätte rolig :)

Så nu till det vi alla tjejer väntar på
The Dresses!

Jag har dock bara listat mina absoluta favoriter och dom jag verkligen inte gillade.

(Bilderna gör inte klänningarna rätta tyvärr)
Anne Hathaway;
I en av sina otroliga klänningar hon hade under kvällen.
En Vintage Valentino.
Scarlett Johansson;
I sin otroligt vackra klänning av D&B.
Mila Kunis;
I sin jätte vackra lila klänning.
Jag gillade den dock mest upptill nedtill var inte svallet så fint som jag ville :)
Michelle Williams;
Den här klänningen gjorde sig verkligen inte bra på bild.
Men den var otroligt vacker på, gjorde hennes former otroligt vackra.
Jennifer Lawrence;
Den där klänningen var verkligen inte okej.
Jag är jätte besviken, såg ut som baywatch upptill tyvärr..
Dessutom helt fel färg för henne.
Hailee Steinfeld;
Vackra lilla flicka!
Detta var min personliga favorit,
Jag älskade verkligen den här!

Hoppas ni uppskattade galan lika mycket som jag.
Blir samma kör nästa år för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0