Nu kan ingen längre säga att jag inte är engagerad.

Ja som rubriken säger : "Nu kan ingen längre säga att jag inte är engagerad" har att göra med morgonens bravader.
Denna morgon har jag hunnit med :
  • Bli skjutsad
  • Blivit bogserad
  • Blivit skjutsad
  • Hämtat min bil
  • Åkt med Johan till jobbet
  • druckigt kaffe på preem
  • Kört fast i en rondell
  • fått sladd på motorvägs avfarten
  • Kört fast på parkeringsplatsen
  • Skottat parkeringsplatsen.
Nu undrar ni säkert vad gör en frisk människa uppe vid halv 8 på morgonen när hon är ledig, och Varför i hela världen åker en frisk människa ut i detta snökaos?
Då ska jag svara enkelt på denna fråga, jag ska fotografera och styla Christine idag. Jag har längtat efter detta i flera veckor och inget svenskt väder i hela världen ska få mig att inte göra det. Så det som hände var:

Johan skulle köra mig till gullmarsplan så jag skulle kunna hämta min bil i garaget i farsta. Dock så var såklart alla bussar, istortsätt alla pendeltåg och SÅKLART tunnelbanan från gullmars ur funktion. Så Johan var snäll och skulle köra mig till garaget, men då dör hans bil. :(
Så vi står där i snökaoset och är rädda för att bli överkörda så jag ringde Björn som inte bodde långt ifrån där vi stod, och han kom och bogserade oss till en mack. Därifrån körde han oss till garaget så Johan kunde låna min bil till jobbet. Påvägen till hans jobb var det rejält kaos. Bilar som kört fast, folk som stod överallt. Ja, så vi stannade till på Preem och köpte kaffe och gick på toaletten. Sen lekte Johan genom hela stan.

Det jag dock glömt var att jag skulle köra hem bilen sen! Men det gick bra, tills jag körde fast i en rondell. Vafan är det med mig och rondeller?

Hur som helst gick det bra, och allt var frid och fröjd till jag kom hem och skulle parkera bilen, jag körde fast igen. Så jag skottade hela parkeringsplatsen och nu är jag hemma.
Jag undrar hur mycket som kommer hinna hända innan jag är hos mamma och sminkar Ch.

Kommentarer
Postat av: Johan

Well done Johanna.

Vi får ut och träna lite aktiv-vinteråkning nån kväll?!

2011-02-11 @ 14:42:17
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0