Prylar, Prylar, Prylar.

När man inte har pengar blir man som mest shopping sugen, när man VET att man inte får spendera pengar kan man inte sluta hitta saker man bara måste ha, hela garderoben är fel..
Känns det igen?

Ja hur som helst bläddrade jag in mig på eleven.se en av mina absoluta favorit sidor. Dom har mycket bra saker, och mycket saker man undrar varför man behöver.

Dessa var mina tre favoriter.

3.
Jag måste verkligen undra, vad exakt är denna bra för? Jag är iof en såndär tråkig människa som bara har typ 3 BHar som jag använder. Så för dom som har alldeles för många.
Den kan kanske vara bra för att gömma andra saker i eftersom de flesta männen är ganska rädda för BHar av någon anledning.
Hur som helst vill jag ha en.. bara för den kan ju kanske vara bra att ha.
2.
Den här tyckte jag var perfekt för resan, fast främst tänkte jag på Dellgren av någon anledning.
Kanske för att hon spenderar fler nätter hos främmande människor.. ;P
Men den är ju smart, att ha koll på alla trosor och dom inte blir smutsiga av andra saker som ligger i väskan.
Och så är det ju lite klass på det hela.
1.
Det här är min absoluta favorit! Den är så otroligt onödig för när man plattar håret har man antagligen en cdspelare i närheten. Men kanske inte på hotellet i London som jag och syrran ska till.
Och den är så undebart onödig som sagt var, och jag är så svag för onödiga saker som har med musik att göra.
Är det inte ball?

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Haha va underbara väskor! Ochjag bara måste ha en musikplattång ;) men vadå spenderar nätter hos andra?...

2011-04-13 @ 15:55:04
Postat av: Johan

Suck Johanna -----> ;)

2011-04-13 @ 21:03:54
URL: http://skon.blogg.se/
Postat av: Johan

Suck Johanna -----> ;)

2011-04-13 @ 21:04:15
URL: http://skon.blogg.se/
Postat av: christine

Jag har skrivit om den där bhväskan på min blogg för länge sen. Den e ascool ju! Jag vill ha! Och den för trosorna. Perfekta när man åker fram och tillbaka till sthlm.



Puss!

2011-04-19 @ 16:15:25
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0