Kaxig vid datorn är inga problem.

Alltså jag blir så jävla upprörd av vissa internett bundna människor.
Först och främst har jag någon stalker idiot på twitter som sitter och skriver nedvärderande saker till mig och ja, suck, vad kan man göra? Undrar om det går att blockera på Twitter..

Jag satt nu och letade lite efter gamla klipp från Sveriges Värsta Bilförare 2010.
Alltså det avsnittet jag själv medverkade i, och blev bara förbannad.
Folk är så idiotiska.
Kollade på vad folk har skrivit om Josefin och Erika AKA Blondinerna.

Här är ett litet utbud på något av vad som skrivs:

Dom förstör en Volvo 740 :o ,dom där 2 duger väl bara till att stå i gathörn och vänta på att gubbar ska hämta dem -.- ,äckel fjortisar ,de enda dom duger till är att hängas.


Synd att det inte är lagligt att mörda idioter, då skulle dom varit döda nu.


Herregud dem måste legat med minst halva körskolan för att få sina körkort

asså detta måste vara uppgjort !! Annars först¨år ja inte vart världen är på väg... döda dom asen.. feta äckel


 

alltså påriktigt det där är så fan inte okej, man sitter inte och skriver så om människor, jag går med på att det dom GJORDE var idiotiskt omoget och korkat, men sitt inte och snacka om att döda, våldta eller göra folk illa.


Jävla patetiska äckel säger jag bara, så otroligt inte okej.


 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0