Film : Burlesque

Såg filmen Burlesque idag. Gillade den skarpt, om man tänker på vad den handlade om så var den väldigt luddig, antingen skulle den varit lite länge så man fick mer svar eller så skulle den slutat tidigare i hennes karriär.


Men alla vackra kläder, och musiken! Helt underbart!

Jag tycker även det var mycket bra skådespelar insatser.

Att den onda blev god så att säga ;)

Cam Gigandet var ju med i denna, som den sminkade mc-åkaren, han man bara måste älska.
Som vi tidigare sett i Twillight som den onda vampyrer som man bara längtar på att Edward ska slita huvudet av :)


Sen upptäckte jag att Christina Agulera faktiskt är ganska söt. Tycker hon påminner endel om en av dom vackraste människor jag vet.
Jennifer Love Hewitt.
Hur som haver, filmen är värd att se verkligen.

Kommentarer
Postat av: dissys

Jo jag vet men då säljer jag dem på tradera:D Är lite kär i dem nu ju.. Men jag kanske väntar på att dessa kommer in: http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150159899944528&set=a.10150159195149528.320215.73674709527&type=1&theater



Så jääävla snygga!!! Gahh, jag dog lite när jag såg dem..



Ps. De röda i inlägget är på väg hem till mig, kanske de dyker upp i sthlm.. ska hämta ut dem idag. Jag dog lite när jag såg dem.. hehe. Men jag har sålt en massa skor så det blir ju typ plusminusnoll ändå så. DS



Ses imorgon:D



Puss!!

2011-04-20 @ 15:43:35
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0