Nu har hösten kommit :)

Vet inte om jag älskar eller hatar hösten, men det är ngonting visst med den.
Som en gammal god vän kommer tillbaka och får en nykär på nytt.
Alla mina förälskelser och förhållanden har börjar och slutat på hösten.
Sån någonting visst är det.




Bild spelen på himlen på hösten är någonting speciellt.

Idag blir som en likvaka för mig, väntar på samtal från jobbet jag sökt.
Var där idag igen, för han ville försäkra sig om att jag var så bra som sist.
Men fan va jobbigt det blev när han berättade att vi var tre kvar om tjänsten.
Jag hoppas extremt mycket nu.
Förlåt mig för allt dumt jag gjort och ge mig den här chansen.

Snart blir det träffa Lina och Julia. :)


Jag vet inte om det var så att Dell glömt duscha men den dr minen är oslagbar :P


Den där pilemariska minen kan hon bara snappat upp hos en person.
Sin andra moster, Ch :P


Cya later aligator ;)
 

Kommentarer
Postat av: dellgren

haha söta Julia! :D

2010-10-12 @ 18:50:31
Postat av: christine

Haha! Ja den minen känner jag allt igen. Vad stor hon har blivit och vad lik Lina hon är! :D

2010-10-13 @ 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0