Its a Fine line.

När man är sjuk brukar man använda tiden att se på tv, kolla runt på nätet och sova.

Så det är precis det jag har gjort, såg Vampire diaries och top model.
Drack massa äcklig ingefära, men tror det gjorde mig gott..

Sen surfade jag runt på olika bloggar och kunde inte låta bli att skriva av mig.

Hamnade på en sida där en riktig utvikningsmodell hade skrivit om sina inre tankar och upplevelser.
Och okej jag läste bara en mening som sa mig allt

"Många tjejer skriver till mig och frågar hur man blir modell"

Att bli utvikningsmodell är inte svårt, förstora brösten och sen fotografera sig halv naken.
Vad är krukset?



Det svåra är att lyckas ta bilder som älskas av alla, som folk beundrar och vill ha.
Att kunna vara sexig med kläderna på är mycket svårare, eller vara naken utan att vara sexig.


Helt naket, men inte ett dugg runk objekt.


Sensuellt men ingen blir dyng kåt.

Det är det jag menar med modellbilder, att vara runk objekts modell det kan fan till och med jag.
Att vara modell är någonting helt annat..

Påtal om top model så älskade jag dessa bull bilder. :)



Jag vill fotografera nu..

Någon som vill ställa upp som modell?

Kommentarer
Postat av: Johan

Min bil modellar gärna, men den hoppar över om den måste vara snygg också ;) Skämt o sido. Bra inlägg btw

2010-10-22 @ 19:19:38
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0