En varm känsla.

Min familj har alltid haft svårt att ge varandra komplimanger.
Istället har vi mest gett varandra konstuktiv kritik. Vilket också är bra.

Men jag minns som liten att min syster alltid sa att alla mina vänner var så vackra och om mig sa hon inte mycket.
Och i mina ögon har hon alltid varit någon jag sett upp till så många gånger sårade det mig.
Fast jag på senare år fått höra att hon alltid tyckte jag var vackrast och pratade mycket om mig med sina vänner istället, hon trodde jag redan visste.

Idag är vi mycket duktigare på att ge varandra komplimanger OCH konstruktiv kritik.
Men ändå kunde jag inte låta bli att få en varm känsla i kroppen då jag än en gång hittade in på detta inlägg av Christine.

Inspiration: Syster Yster




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0