Dellgren 20 Pappa 58 och Anna 22.

Så många födelsedagar på så lite tid :)
Eftersom bilder säger mer än tusen ord, ska ni få massa bilder och några ord.

GRATTIS på er!

Fotnot;
Grattis min älskade lilla dellgren som nu blivit stor.
Kan inte fatta att du också kommer in på Ankaret på helgerna nu ;)
Dock får vi vänta till 21 för att kryssa stora fartyg och köra hoj.
Älskar dig.



Lördag:

Började med att vi var tidiga, så jag sminkade till Dellgren lite.
Sen blev det champange och lite fotografering. :)


Sen kom Nicole och det blev kram kalas. :)


Lite groggblandning.




En glad "opåverkad" dellgren :)


Middags dags och skål utbringas :)


En glittring Dell och en Leopardig katti :)


En Dellgren med Johanna Pose ;)


Dags att vandra ut :) Nico och Becca :)


Nu börjar det gå ut för :P


Som sagt ;P


Sen hamnade vi på Mementa ;P haha


okej Magenta hette det visst :P



Sen blev det hemgång och laddning för nästa firande :)

Söndag:

Först åkte vi hem till Johans mor för att fira Anna.



Anna som bakat, hur goda som helst! :)

Jag och Anna drog ut på en foto shoot sen :) Blev riktigt nöjd.










Blev tvungen att ladda upp denna då den påminde mig om en viss bror ;)




Sen åkte vi vidare till min far och käkade tacos och drack wisky :)



Pappa fick en tidning av mig med bara Lennon :)



En nöjd Matte fick dricka wiskey ;)



Johan fick också :) (Så jag fick köra ;) )



Ett glatt gäng. :)

Sen åkte vi hem och såg Avatar och sov :)

Grattis alla igen!

Kommentarer
Postat av: Johan

2010-10-18 @ 10:08:35
URL: http://skon.blogg.se/
Postat av: Johan

Grattis alla skulle jag ju skriva me :D

2010-10-18 @ 10:09:22
URL: http://skon.blogg.se/
Postat av: Dellgren

Åhhh vilka fina bilder! haha bästa med coronan... ;) fb nästa. men bästa bilden när catti är sur och jag 'är glad när vi står i köket, den missade du :P

2010-10-18 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0