Tid för förändring.

Då jag insett att jag nu växt upp till en vacker elegant kvinna har jag också insett att det är dags att klippa navelsträngen till mitt enda riktiga begär.
Under många år var jag en desperat liten flicka som gjorde allt för att göra illa sig själv och med hjälp av cigaretterna glida mot en långsam död. Var målet.
Men nu har jag insett att det fungerar inte längre, jag röker som en skorsten och tränar aldrig. Jag KOMMER sluta som en sönder rökt förvirrad tand om jag inte vänder detta nu.
Från och med mina sista två cigaretter som ligger i paketet i min jackficka, så blir det endast nikotin plåster och en snus då och då som gäller.
Dessutom ska jag hård satsa på träningen och med detta glida mot ett friskare och lyckligare liv.
Med hjälp av denna tävling ska jag klara av mitt problem. För när jag har 2000 kr att shoppa för kommer begäret att röka bli mindre. Då kan jag köpa snygga träningskläder och party kläder då jag ska fira mitt friskare liv.
Ni kanske också har en bra anledning att vinna 2000 kr i present kort på H&M då ska ni absolut logga in på denna!
---->Här<----



Kommentarer
Postat av: christine

Åh vad bra! jag hoppas du klarar det. Du är bara 20 och har många år kvar som rökfri och sund. You can do it!



Om jag kan sluta snusa som hållit på med cigg och snus i 10 år kan du. Puss!

2010-11-17 @ 21:35:16
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0