Städning och drömmar.

Jag må då säga att städing fan ger insperation, eller kanske inte själva städningen men efteråt! :)
Satte mig ned efter 2 och en haltimmes städning och beundrade mitt verk, man klarar faktiskt allt om man inte pausar utan fortsätter pusha sig själv.
Tack till mina vänner Disturbed, Bon Jovi, Rascal Flatts Volbeat och Goo Goo Dolls gick det väldigt fort dessutom.

Nu har jag iallafall surfat runt en stund och hittat det jag vill vara klädd i när vintern kommer :)



En förklaring kanske önskas? :)

Fjällräven jacka är någonting jag velat ha länge, dom är så varma och otroligt fula. På vintern har man ju en anledning att inte vara jätte snygg ;)

Sen under har man en snygg långärmad rockig tröja, gärna lack leggings till det hela :)

Svarta Uggs är ju typ ett måste denna vinter, jag hatade dom förrut tills jag såg dom på min syster och fick prova dom. Vi är så små så vi ser liksom ändå sötare ut än vad vi är, och dessutom är dom varma som bara den. Orkar inte frysa i vinter.

En mysig röd döskalle skarf, älskar den. Vet inte riktigt varför men i själen är jag alltid rockare och kan inte låta bli att låta det lysa igenom ibland :)

Och såklart! min Mulberry väska som jag fortfarande drömmer våta drömmar om :P

Har ni kommer underfund med vinter utfiten?

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Vinter? Här blir det pumps, kort-kort och trenchcoat. Nä ;) vinter jacka, parkas typ med en benvit stickad mössa och matchande tumvantar. Funderar på att köpa moonboats fast de är ju ute men assköna!

2010-11-03 @ 11:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0