Nyår (?)

Om folk nu redan är inne på julafton, som jag inte tycker känns så viktigt vad man har på sig. Så kan man ju redan förbereda nyårs afton.
Jag hittade min outfit till nyår!
Det är så snyggt med bararmat och kort. Me like!
Tillsammans med denna rockigt söta handväska med rosor på! :)
Finns på Hm.se :)
När jag satt där inne på hm.se hittade jag denna jätte söta! Tänkte på min syster, eftersom hon ändå har två draperier, kunde hon ha denna jätte söta i rosa och även en med blåa fjärilar :D
Va tycker du syster? :)

Kommentarer
Postat av: christine

Oh det där drapperiet är så sött:) Men tobias skulle nog inte vilja ha det:/

Och den där rosväskan suktar jag själv efter, sen är så snygg!

Vad fin du kommer att bli på nyår:D

Själv vill jag ha det där halsbandet du vet (meee want it som much!), sen har jag beställt hem en långklänning i puderrosa nästan vit från h&m:) Kör gudinnelooken på nyår.



PUSS!

2010-11-08 @ 19:49:50
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0