Ny årstid, nytt hår(?)

Nu har jag tröttnat på utväxt och alldeles för lång lugg. Någonting måste göras. Det enda jag önskade mig av mamma i julklapp var just det. Att få färga och klippa mitt hår nu i veckorna framöver, vilket hon gladligen gick med på.
Så nu har jag tröttnat på att leka den fina lilla flickan som jag gjort dom senaste 2 åren. Det känns så inte jag. Tror bägaren rann över då jag kom hem från arbetsintervjun jag hade idag och insåg att jag förvandlats från rockare till mode-freak. Jag har någon konstig dragningskraft att alltid överdriva mina klädstilar.
Så idag iallafall, kommer jag hem till mor och tar en fika med Nico och inser att jag har på mig Tiger kavaj tillsammans med Tiger byxor och en Louise Vuitton väska. Det blev för mycket. Nu ska jag fan ta fram rockaren i mig, men på ett moget sätt som inte hindrar mig från att få de jobb jag vill ha.
Vad tror ni om detta?


Tanken är iallafall : Ändå rödare hår än vad det är nu fast med mörkare inslag, alltså "henna röd" med mörk röda slingor. Lugg som banar ut i en taggigare front.. Hmm vet inte om ni fattar. Och sen ruffsa till håret bak.. Tror det kan bli jävligt grymt. Även när mitt hår likt förbannat ska korva upp sig i sina korkskruvar ;)

Hjälp mig här syster!

Kommentarer
Postat av: Dellgren

JAMBO habari yaku? Nsuria sana? ;D klart du kommer passa i lugg men det ar ju jobbigt att fixa eftersom du har det har som jag har, namligen ruffsigt. men sa fort man plattar det kommer det bli asfint:) eller sa har man bara harnalar de dagar man inte pallar fixa. Vilket jobb har du varit pa intervju pa? fint ni har gjort forresten i lagenheten:)vi kommer hem imorgon, slar en pling da. varit helt underbart har, basta resan nagonsin! angest att aka harifran!puss o kram

2010-11-16 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0