Me, Myself And I

Min frisör Therese tyckte att jag skulle göra en liten samlig av bilder med frisyrer jag haft och tyckte detta var en bra idé. Här är de. :)



Mellan 2003 och 2005 var jag totalt svartårig, med långt hår och sned lugg ;)
Liten emo där. :)



Sen blev det värre.. Luggen klipptes av av min käre vän Dellgren(!) :P



Sen blev jag lite äldre och började se lite bättre ut, med långa röda och svarta dreads :)



Sen blev det svart med röd lugg :)


Sen brunt..



brunt och lockigt..



lite ljusare.



Blond!? :P



Och sen samma färg som idag.. Rött :)


Vilket var hetast? ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Hörru blondielugg.

Klicka dig in på min blogg... ta ta!

2010-11-04 @ 10:32:21
URL: http://skon.blogg.se/
Postat av: dellgren

Du ser ut som en bonde ju!!! ;)

2010-11-04 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0