Inrednings nojja.

Har suttit och klickat runt på hm.se och blivit helt head-over-heals i massor av saker som dom hade på sin sida.
Jag och Johan är snart klara med vårat underbara nya vardagsrum och jag är så stolt över honom för att han har angagerat sig så pass mycket som han har.
Han är nog den otroligaste människan jag känner, fotnot. Han är verkligen precis som jag fast man. Han vill lära sig om sakerna jag kan och jag vill lära mig av honom. Som någon smart poet en gång sa "man ska leta efter en människa som gör en bättre" då är det onödigt för mig att fortsätta. fotnot. ;)
Hur som helst hittade jag massor av söta saker som jag bara måste ha. :)
Först dessa snygga vita gardiner, gillade att dom var så enkla och fästet var helt underbart. :)
En jätte söt kudde, tror den skulle passa helt utmärkt som den enda lilla avbrytande saken i sägen :)
Svart och vitt örngott. Skulle bli super snyggt tillsammans med kudden över! :D
Två av dessa för att enkelt kunna läsa i sängen :) Speciellt mörka vinterkvällar när läsningen är som bäst! :)
Och dessa är bara små drömmar som jag inte tror att Johan kommer gå med på, dessutom är jag inte helt säker själv. Men när den andra tvättas kanske man kan ha dessa istället ;)
Någonting ni är ute efter? :)

Kommentarer
Postat av: christine

jag har den där rosettkudden:)

2010-11-09 @ 01:34:50
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: dissy

Man kan adrig ha för många skor:P

Men köp den där klänningen nu! Och väskan!

2010-11-11 @ 22:05:10
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0