Idol 2010 - Lägsta nivån på länge

Jag har inte ens orkat följa det här årets Idol. Är otroligt besviken på alla som är med i år (med undantag för Jay).
Förstår inte hur förra året kunde innehålla flera duktiga artiser medans årets är värdelösa, finns inte en enda person (fortfarande med undantag för Jay) som sjungit helt utan falska toner.

Vad hände egentligen iår?

Ne, jag hoppas verkligen att nästa års Idol håller måttet bättre, känns mer som att se på ett gäng elever som uppträder för skolan.

Besviken.


Kommentarer
Postat av: christine

Jag vet! Jag orkar inte ens kolla efter förra året. Det var så grymt. Jag gillade Tove och sen tror jag inte att någon kan vara grymmare röst och scenmässigt i Erik i idol 2009.

De borde lägga ner. Det blir inte bättre än så på länge.

2010-11-13 @ 18:30:36
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0