Helgen

I fredags var det utgång med jobbet då våran älskade chef Danne slutar (idag faktiskt).
Drog med mig min värdelösa kamera men det blev en hel del roliga bilder ändå.



Liine var där och drack öl på tunnelbanan, jag var mest bara kissnödig :P




Marcus och Björn satt också och drack öl, men Monica höll sig mer i skinnet :)



Mathias drack men det syns inte ;P Han satt i något roligt samtal med Bossen :)



Redan innan vi hunnit bowla var Robban full ;) hahah vi hoppas det inte var så :P
Marcus var dock glad ! :)



Sådär ser jag ut när jag får en striike, kom ihåg det ;)


Danne får dock en kram när Monica får strike :)



Den där är jobbig! En dummis kvar bara.



Men det är värt en high five ändå :)



Jag och Line kramas :) Fan va jag saknat dig älskling!



Danne och Björn :)



Square smile jag och halv full Mathias.. :P



BÄSTA! :D
jag fick mig ett gottskratt iallafall :P



Action bild!



Nästan hela gänget.
Micke (nya chefen) Thissan, Danne (gamla chefen), Björn, Robban, Line, Marcus, Elin
och in the front ;P Mathias.
Monica hade tydligen gått, hann inte märka det.

Rolig kväll iallafall! :)



Kommentarer
Postat av: christine

Min första tanke var: Vilka är de där människorna? Har johanna antastat folk på t-banan igen? Sen läste jag det finstilta (även kallat text) och insåg att det var folk från ditt jobb:P

2010-11-01 @ 21:01:10
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0