Helgen - utan cigaretter

Jag kan inte riktigt säga om jag mår bra eller dåligt. Bra för jag kan andas igen, dåligt för jag känner lukter som är obehagliga överallt. Jag får ont i huvudet av rengöringsmedel och spolar vätska och kan känna någon som röker på flera meters avstånd. Är det såhär för alla icke rökare?
Börjar känna mig som en vampyr ! (lite influerad av mitt nya distraheringsobjekt Twillight böckerna.. igen)
Hur som helst började helgen med arbete, som gick bra.
Fick dock ett otroligt röksug, stoppade i mig en snus och i samma ögonblick började "give me hope Joanna" Ganska komiskt så röksugen försvann.
Sen hämtade jag och Johan min och hans far.
Lördagen inleddes av ett damp utbrott från min sida men fick med Johan och köpte friskis och svettis kort så nu äre bara att börja träna bort abstinensen ;)
Sen åkte jag och Johan och handlade godis för nästan 150 kr kolla berget! :P
Sen hem jag satt och läste men började sedan må riktigt illa och spydde. Sen blev jag liggandes i sängen och krampade. Mindre kul.. Vet inte riktigt vad det berodde på för det gick över efter några timmars vilande.
Även denna dag började med ett abstinens bråk. Hade inte ätit någonting sen allt i mig försvann dessutom.
Men jag kämpar på, började även bråka med Dell.. Ledsen för det.
Nu blir det läsa och en stund,  hämta Johans mamma och Jonny som varit och rest, avundsjuk!
Och i morgon jobb.
Måste försöka dra ned på takten med Twillight redan klar med första efter en dags läsning.
Btw jag önskar mig "om jag kunde drömma" "När jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta" som inbundna böcker, mina pockets börjar falla isär.
Gillade denna bilden, ser ut som Vampyr Bella.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är så duktig så.

Tror du kommer grejja detta galant även om det är långt ifrån en dans på rosor :)

2010-11-22 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0