Grattis Johan!♥

The first sight of you didn't make you'r beauty fair,
Like a bad photograph I didn't realize how good you are.
You took me by suprice with all the humanity that you posessed.
And from the day I say who you really are all I can do now Is write you this song.

After all we been trough you know I would do, just about everything for you.
I promies to help you paint all your cars, and never be far away from you.
I sit by your side, when you skid around.

Jag har suttit dag in och dag ut i flera veckor och funderat över vad jag ska skriva här när denna dag äntligen har kommit. Men kan inte komma på någonting som känns tillräckligt.
Du är den bästa vännen jag någonsin kunnat drömma om och jag är enormt tacksam över att du alltid finns där.
Jag vet att jag kan vara ett riktigt arsle ibland eller ganska ofta och jag är väldigt ledsen för det.
Men många gånger känns det som om du är för bra för att vara sann.
Framförallt vill jag säga : Tack!
Tack, för att du alltid strävar efter att göra mig glad, för att du följer med mig och ser dåliga tjej filmer, som twillight ;). Tack för att du åker ut mitt i natten bara för att jag ska få lyssna på musik och lugna ner mig. För att du försöker hålla dig vaken och lyssna på mina mardrömmar. Tack för att du får mig att skratta när mina tårar är fyllda av tårar, för att du varjedag pallar dig hem och lagar mat bara för att du inte vill att jag ska försvinna framför dina ögon. Tack för att du orkade lära känna min värld och lyckligt visade mig runt i din. Att du skrattar när jag, efter alla dessa år, fortsätter säga helt fel saker angående din absolut största hobby. Tack för att du alltid , iallafall försöker, förstår mig. Tack för att du lärde mig att man aldrig ska ljuga och att du aldrig någonsin skulle komma på tanken att göra det. Tack för att du fått mig att lita till 100% på en annan människa än mig själv.
Jag hoppas verkligen att du vet hur mycket jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Johan

Johanna!!!

hjälp, jag smälte igenom soffan.

Behöver få hjälp upp.

Skämt och sido.

Jag är överrumplat och vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.



TACK!



kram

2010-11-24 @ 18:11:30
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0