Goo Goo Dolls - Something for the rest of us

I don't pretend to understand all the things I put you through
And I don't need forgiveness
But I owe one thing to you
This is your song
This is your song



Som sagt städade jag lägenheten igår, fläckfritt :)



Upptäckte då att mina musik gudar gjort ett nytt album som jag missat helt, blev så glad att jag lyssnade igenom hela cd skivan och jag var såld.
Inte bara på en utan i stortsätt alla låtar.

Ringde upp min älskade syster och vi skrek som två små fjortisar och snackade gamla minnen om detta vackra band.
Vill verkligen se dom live.

Dock hade jag extrema cravings efter Still Your Song hela natten och fick äntligen mätta det behovet!

So can you hear me
Or would you sing along
Or turn me down
Forget I ever wrote this for you
So can you hear me
Or has it been too long
I know that I was wrong
And this is still your song

Hittade en bild som verkligen hittade min känsla då jag lyssnar på dom, dessutom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0