Christine Hallin

Det finns nog inte en människa på jorden som jag älskar så mycket som jag älskar min stora syster.
När jag tänker på förebilder är hon den enda jag kommer att tänka på direkt.
Jag minns när jag var liten och vi hade utklädnings fest temat var Förebilder. Jag letade runt i min garderob efter kläder som liknade min systers och var helt klar för att gå. Jag hade hittat ett par av hennes gamla Buffalo skor och kände mig så himla bra.
Men då kom min syster hem och gav mig en rejäl utskällning för att jag hade tagit hennes skor.
Jag berättade att jag ville se ut som henne, och jag kunde se hur hon smälte en aning men sa att temat nog var mer kända människor. Och jag fick tänka om.
När hon var yngre var hon en ganska bitsk människa men hon växte upp och blev den varmaste, snällaste och vackraste människan jag träffat i hela mitt liv.
Varje gång hon kallar mig sin syster mår jag lite bättre inombords. För det är ett riktigt prevligeum att vara det.
Hon är även den människan som fått mig att inse att jag måste ta tillbaka min rockigare stil. För det är precis den jag är.
Jag älskar dig syster <3

Kommentarer
Postat av: christine

Åh vad sött, ett helt inlägg tillägnat mig. Hihi bitsk människa. Det kan jag nog fortfarande vara haha, fast du har blivit bättre på att bitas tillbaka:P



Men vilka fina ord. Det värmer. Älskar dig också lilla syster yster!



Puss och kram!

2010-11-16 @ 19:47:44
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0