Att sluta röka.

Nu har jag inte rökt en cigarett på 22 timmar. Satte på mig ett nikorette plåster för någon timme sen. Så för tillfället känns inte begäret särsillt jobbigt. Snusar dock lite också. Som syrran sa jag är fortfarande nikotin knarkare. Men det är iallafall bra att sluta med cigaretter till att börja med.
Var och tränade idag med. Fan alltså va skönt det var efteråt.
Men i början var det ett helvete efter bara fem minuter tänkte jag som en rökare "Nä, fan jag ska gå tillbaka till att vara en kedjerökande otränande människa"
Men bestämde mig för att de tankarna var dåliga och dumma och istället satsade jag hela min själ på passet och skakar fortfarande i hela kroppen.
Men det kändes bra och det blir av att köpa kort nu så ska jag träna nästa vecka! Mamma sa att jag skulle ta det väldigt lugnt i början och det ska jag absolut.
Träffade min älskling Dell idag med. Saknat henne otroligt mycket, sen gick jag runt och stylade Nicco som avstod från att röka i min närvaro, så sött av henne!
Nu är det fan på allvar! Jag ska vara icke rökare!

Kommentarer
Postat av: Johan

Good Girl!

2010-11-18 @ 20:00:33
Postat av: christine

Yaaay! Jag är så stolt över dig. You can do it!

Puss!

2010-11-19 @ 17:24:04
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0