Äntligen hemma!

En lång och jobbig arbetsdag, mensverk som bara den ännu en som vankar sig.
Men vilken underbar överraskning jag fick när jag kom hem.
Älskade Johan hade skapat in dröm! Det blev hur perfekt som helst, nu är det bara lite små saker kvar som gardiner etc. men det vågade Johan inte riktigt ge sig in på.
Tack så otroligt mycket Johan! Du är så himla duktig.

Sen hade Johan köpt lite vin åt mig, och vi njöt resten av kvällen i våran nya soffa. :)
(ursäkta bild kvaliteten, men på något sätt kan jag inte få mina Raw bilder att öppnas)

Kommentarer
Postat av: Johan

Mysigt döö....



Ps. gratis spotify premium på min blogg....doh ;)

2010-11-15 @ 16:55:01
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0