Sveriges värsta bilförare.

Ojdå. Det var flera veckor sen jag blev det och ändå har jag inte kommenterat det ett dugg.
Ledsen allihopa.

Har väll inte så mycket att komentera dock, jo en sak.
Hur mycket jag än sög på att köra bil är jag säker på vägen nu ;)

Har fortfarande inte lyckats komma hem, det är nog det som fått mig att bli en så dålig bloggerska.
Längtar hem så himla mycket, saknar att ha allt man gillar i kylskåpet, att ha högar med disk som bara jag kan lösa, ha smutsiga kläder som jag själv måste tvätta, och överhuvudtaget ha några kläder alls i min garderob.

JAG VILL HEM! :(
Kanske finns någon villig målare där ute som kan fixa min lägenhet för en 1000lapp eller så :)
Då skulle jag bli glad.

Syster kom till stockholm idag också, saknat henne.

Hur som helst, får försöka ladda upp någon bild och blogga lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0