Hem längtan.

Owhe, nu saknar jag mitt trygga bo. Borta bra men hemma bäst brukar det heta. Sakna.



Nu har jag och Johan bott betydligt mycket längre borta än det var sagt från början. Dumma målare som inte gjorde någonting bra fick bytas ut mot våran gamle vän som byggde om från början, så nu börjar det likna någonting.

Idag då? inte gjort mycket alls. Johan fick sin bil lagad, var smuts i förgasaren så det var ju härligt att det inte var någonting värre än så.

Som vissa av er vet gör jag ett seriöst försök att sluta röka.
Så jag köpte en bok som jag hoppades på att skulle hjälpa mig.


Jag tror att den är väldigt bra, men jag tror jag fattade budskapet helt fel och var alldeles för stressad så jag ska läsa om denna.

Ska sen komma med mina kriterier om hur det går för mig.
Kanske borde hålla er uppdaterade.

Okej, idag har jag nog rökt än 12 cigg, jag vaknade i vetskapen om att jag aldrig mer skulle röka.
Men det gick dåligt. Så jag ska som sagt läsa om boken i min egen takt och precis som han  skrev i början "sluta inte röka innan du läst ut boken" så det blir att följa hans råd denna gång.

;)

Kommentarer
Postat av: christine

Vad duktig du är! Varför sa du inget när jag var där. Vet mamma om det?



Puss!

2010-05-09 @ 13:08:30
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0