When someone need it.

Katt vakt i fyra dagar nu och extremt mycket jobb.
Har nog aldrig slitit såhär mycket i hela mitt liv, och inte heller varit såhär slut.

Borde väll uppdatera er lite på mitt liv.

Som sagt jobbar jag nu på OKQ8 min sista dag på Xerox var i torsdags. Så jävla söta dom var. Jag fick ett så sött kort av dom och ett litet minne ;) ett usb minne.

Så sen tordag har man varit kattvakt åt två stycken Orientaler, jag som aldrig varit en katt människa kunde inte låta bli att bli charmad av dessa enormt pratglada och söta kissar. :)


Här bodde vi i fyra dagar, mitt inne i city.


Simon gillade inte riktigt blixten från min mobil kamera.
Och bara så ni vet har Xperia mini världens sämsta mobil kamera.

Nu vet ni lite mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0