Stark känsla.

Ja nu vet ni ju redan sedan mitt tidigare inlägg vad jag ville köpa.
Dax att återse vad jag faktiskt HAR köpt ;)

Blev såklart polotröjan, svarta högklackarna från bianco (detta medförde att Johan tvingade mig göra mig av med ett par skor).



Blev även ett par Denim leggings, en fin ring från glitter samt ett halsband därifrån. Även en hel del svarta hålnålar :)



Så igår när jag sitter med Anna och dricket ett välförkänt glas vitt vin ringer Johan och låter lite mystisk.
Han hade lyckats hitta smyg premiär biljetter till Inception.
Så inatt vid 23:45 står vi och ett gäng utanför bion, när jag inser att dörren till bion faktiskt är öppen. Vi fick oss ett riktigt skratt när vi insåg att alla andra som satt utanför inte ens hade känt på dörren :P

Sen satt vi bänkade inne på bion, och vilka jobbiga pojkar vi fick bakom oss. Okej att man kan prata under reklamen men dom här tre killarna skrek ut vad dom tyckte om reklamerna och inte nog med det.
Dom kan inte varit yngre än jag och så kommer en reklam för chocklad glass skriker en av killarna.
"Mmm.. Bajs!"


Tycker den var riktigt häftigt gjort, och jag kan inte räkna på handen hur många gånger jag fick dödsångest och var tvungen att taffsa på Johan. :P
Man var verkligen I filmen.


Kommentarer
Postat av: Olivia

vilken bra blogg! :)

hoppas allt är bra med dig, kram! :)

2010-07-24 @ 16:37:33
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: christine

Åh jag vill också se den! Vi ska nog se den i veckan. Den verkar asgrym.



Och du varför köpte du grejor på Glitter när jag kan fixxa halva pris. Är det ngt mer du vill ha därifrån?

2010-07-24 @ 22:57:35
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0