Paint it black.

I natt rollade jag och Johan om hans polo. Från turkos till matt svart :)
Den började se riktigt schysst ut när jag utan tvekan somnade, i en otroligt jobbig ställning.
Inte riktigt min grej att vara uppe vid halv sex på natten kanske.



(Bättre bilder kommer med tiden)

Så när jag sitter där i garaget och ska fylla på mer färg i min lilla bägare ser jag ett skräck inslag i metro.
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta men i slut ändan fylldes jag dessvärre endast med bitter sorg.



One word, massive black hole.

Det var den känslan jag fick då jag läste det inlägget.

Sluta upp och ge henne onödiga saker gratis ge henne ett högkostands kort och en extremt bra psykolog.

Stackars skriker ju efter uppmärksamhet och fyra operationer när man är 19? tycker ni seriöst att det är normalt?
Hon skriver en av dom mest uppmärksammade bloggarna på internett och hon är förebild för många 13 - 14 åringar som någonstans kommer tro att det ända sättet att känna sig vacker är om man opererar sig. Än mindre att medierna redigerar alla att se vackra ut, men det är inte svårt. Jag lovar er att i ett när kommande inlägg ska jag lägga ut mig själv, brutalt. En redigerad och en totalt oredigerad så ska ni se att förändringen är äcklig.
Varför lossas vara någon annan endast på bild? och att försöka vara någon annan kommer bara göra dig olycklig i slutändan.

Jag kan medje att operation var lockade när jag var 17 men jag har växt otroligt mycket på de fyra år som gått sen dess och mycket med hjälp av min stora syster som sa till mig att man kan inte älska någon annan förenns man älskar sig själv.
Jag mår hur bra som helst i mig själv och visst att jag spyr på mitt lockiga hår många gånger, men det är inte värt att permanent gå in i mina gener och framställa rakt hår, jag skulle spy på det efter en vecka också.


Nu är det dax för mig att åka och jobba.


Kommentarer
Postat av: Dissy

Men du är ju inte ful utan smink. Hehe jag måste vara den enda som inte retucherar eller är sminkad på mina bloggbilder. Eller iofs jag kan ljusa upp bilderna ibland. Räknas det?



Jag såg pissie och hennes bror när jag var i sthlm senast. God damn it vad ful hon var irl och hennes brorsa var ett riktigt stolpskott han med. Båda hade acne över hela kinderna och såg ut som elaka vesslor.



Jag tappade all respekt efter ett inlägg hon skev om att folk med fräknar typ borde avrättas.

Hon är inte frisk.



Det jag ringde om var grejjorna du köpt på glitter. Varför köpte du inte grejjor via mig?



Puss puss!

2010-07-25 @ 17:04:16
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: Dissy

http://dissys.blogspot.com/search/label/Allm%C3%A4nt?updated-max=2009-06-04T21%3A41%3A00%2B02%3A00&max-results=20



är mitt arga inlägg om det som pissie skrev.

2010-07-25 @ 17:11:14
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0