Losing time.

Why race when you know you can't win?



Som sagt mycket plugg just nu, känns som om jag ska falla isär. Ska bli fruktansvärt skönt med en ledig kväll imorgon.

Idag var jag med Dell och Nico och käkade nachos och drack vin. Det var hur mysigt som helst,
en sak som jag inte riktigt kunde släppa.
Varjegång någon av mina gamla ragg kommer in genom dörren på krogen eller står i en affär så är det ett sign, meningen är att just HAN är min mr big som jag kommer gifta mig med så småning om.

Men när hennes eget ragg kommer gåendes ned för gatan är det inte alls samma sak. eller är det? ;)



Jag måste verkligen börja träna och det är snart.

Kommentarer
Postat av: dellgren

hehe njäää det var nog inte Min Mr Big :S men han kommer!!! Som när jag såg Jack. Herre Gud ska man tvingas springa på alla?...

2010-07-19 @ 18:26:46
Postat av: christine

Vad tycker dom om retusheringen på mina senaste bilder i inlägget om Gotland?

Jag ville att de skulle kännas drömmande.

Jag behöver din åsikt!



Puss!

2010-07-20 @ 01:32:20
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0