Likheten mellan kossor och klackar.

Först en liten historia;
Jag och Johan sitter i bilen och lyssnar på någon gammal avlagd cdskiva. Mitt humör är dock ej på topp. Då kommer någon dålig remix på en bra låt.
- Måste vi sitta och lyssna på Bratz tecno?
*Skratt* - vad sa du?
- Ja det är ju bara bratz och fjortisar som lyssnar på det här, för dom skiter i hur texten går bara det är lite dunk dunk i bakgrunden.
*skratt* - Det var fan det bästa namnet jag hört.




Nu till ämnet, igår vandrade jag genom i stort sätt hela staden i klackar. Som vanligt väljer jag alltid fel sko vid fel tillfälle.
Hur som helst kom jag hem med inte mindre än 7 skavsår.

När jag gick sista vägen upp för trappan träffade en tanke mig.
För sådär ett år sen läste jag i någon tidning att det är fysist omöjligt för en kossa att gå ned för trappor.

Och ärligt talat tjejer, hur fan ser man ut när man går ner för trappor?
Jo Arla på väg ner.





Och till Dellgren, fotsvett luktar popcorn.



Kommentarer
Postat av: Dellgren

Hahaha ja det stämmer men fan inte att piss luktar kalaspuffar :p

2010-07-20 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0