Höst kärlek.

Hösten = Nya kläder.

 

Okej ja jag har blivit lite maniac efter att jag arbetat så hårt och lyckats denna månad få några lappar över att köpa nytt för.
Kan inte rå för det :)

Så nu har jag bestämt mig för att inhandla höstens nya saker, sommaren är ( okej, inte riktigt ) snart slut, samt att det går inte att ha fina kläder på sommaren. Det skulle väll vara någon bikini med bling bling men annars kan man inte piffa till sig så mycket.

Men hösten är kommen och jag har redan bestämt mig hur jag ska se ut denna höst. (då jag inte jobbar)



1. Vackert rött hår, saknar verkligen mitt röda som solen bestämt blekt. Therese ska hjälpa mig i Augusti.

2. Okej ja, jag kommer inte släppa den där väskan förenns den är min, den kommer passa så underbart med mina träningskläder och tyska böcker. :)

3. Vackra höga klackar som jag förälskat mig i på min favorit sko affär, Bianco. Måste ha sko.

4. Helt undebar "polo" från H&M's höst kolletion, det var love att first sight. Älskade färgen så jag inte blir svart/vit i vinter som vanligt :) Ett midje skärp till denna är ett måste, även den hittad på H&M men har så många hemma så den var bara ett test :)

5. Mitt favorit nagellack, China Glaze. När vanliga nagellack tänjer på mina naglars styrka, hjälper denna att bygga upp. Känns som nagel förstärkning i underbara färger! Vet inte vilka jag ska köpa. Men det blir väl någon med ett kul namn. :)

Så blir det Christine styling Johanna i september då vi åker till London, Ellerhur? ;)



Kommentarer
Postat av: christine

Vadå inte går att ha fina kläder på sig på sommaren?! Sommaren har ju helt underbara kläder. Sailor,bohemé hallå?? Det är ju det snyggaste ever! Nu vart jag lite upprörd här.: P



ps, jag vill också ha den där koftan, i den färgen:P

2010-07-22 @ 11:58:57
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: Dellgren

Åhhh!!! Modeguru :) Kommer bli asfint på dig snygging!

2010-07-22 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0