Fit for summer 2010

Har ni redan era vackra sommar kroppar
Det har ju då inte jag. Inte heller har jag börjat sätta igång att skaffa det heller.
Men nu blir det ändring på den saken.

För jag har bestämt mig för att få tillbaka mina tränade lår. Sånna där som min syster och Dellgren har. Man blir ju trots allt äldre och tillslut hänger allt. :)

Så som den kvinna jag faktiskt är har jag såklart försökt locka mig själv dit och har nu funnit den perfekta lösningen.

Den perfekta väskan! :)

Så om sådär tre veckor ska jag komma gåendes varjedag till träningen.

Så mina manliga vänner, vill ni göra en kvinna lycklig

Köp smycken, väskor eller skor. ;)



En liten sak till min dator är helt sjuk. Den vägrar skriva åäö i stort sett hela tiden. Skit dator.


Kommentarer
Postat av: christine

Varför skulle en väska, smycken och skor hjälpa till tränade lår?



i detta inlägg hittar du skosidan jag pratat om:

http://dissys.blogspot.com/2010/06/sommar-shoemania.html



Puss!

2010-07-18 @ 11:24:30
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: dellgren

det var nog det roligaste jag har hört! jag har inte vältränade lår! de darrar som gelé

2010-07-18 @ 14:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0