Shoppoholic

I miss my sister already.

Vilken herre jävlar till helg.
På födelsedagen min gick vi vidare sen ut och åt.
Vi åkte till Kopanjang och åt, det var underbart.


Denna bild är tagen av syster.



I går drog jag och storasyster ut och shoppade. Helt otrolig den människan är.
Jag är så jäkla nöjd att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Ska rensa hela garderoben i morgon och kasta skit som jag inte behöver eller vill ha.



Detta blev det:
1 lackskärp
1 grå långärmad tröja
1 väska
2 par leggings (lack och vanliga)
2 diadem
1 Body scrub med doft av passionsfrukt*
1 halsband*
1 röd läpppenna
1 vitt linne med tryck
1 stayups hållare
1 kort svart jacka
1 par trosor 

Allt detta blev 700kr sjukt
* Fick jag iof av Christine i lite sen födelsedags prensent :D

Sen blev det bara hem och äta och sen iväg på bio och se snabba cash.
Jag tyckte den var helt värdelös.
Som Christine utryckte sig : Har man läst boken känns de som de de rivit ur sidor ur boken lite på måfå och tyckt att ja detta gör vi en film av.
Det var verkligen precis så den var.

 



och idag, var på arbetsförmedlingen.
Sen åkte jag och träffade Christine och tränade.
så skönt :)
Sen blev det staden igen. Christine ville bara kolla om de fanns några söta underkläder på assosories men slutade med att jag fick en mössa av henne :)
Sen skulle hon köpa promaker pennor på panduro, så vi åkte dit.
Och eftersom Christine alltid måste gå till stadsmissionen när hon är här följde jag med dit.
Där fick jag ytterligare en sak av henne. En kort svart tröja. As söt :)

Sen åt vi hemma hos mamma och sa hejdå till varandra.
Saknar henne så himla mycket redan. Jag är så otroligt glad att jag fick en syster som hon.

Älskar dig Stora syster ♥ 


Detta blev ett långt inlägg, men nu har ni fått en liten dos iallafall :)




Kommentarer
Postat av: christine

Åh nu fick jag nästan tårar i ögonen ju. Så fint du skrivit. Jag saknar dig! Jag har redan börjat kolla på biljetter till sthlm igen. Men det blir inte förrens i mars efter vi vart på spaet. Hittade billiga biljetter v9-v10. Det blir lör-ons:) Då ska vi träna och shoppa igen tycker jag:P



Och juste ta dig hit i till den 30 juni. Då har eclipse premiär. Vi borde se den:)



Älskar dig:)



ps. Inte slänga, rensa ut och sälj det som verkar bra. Extra cash you know;) Jag ska kika i min garderob efter saker som du kan få sen.

2010-01-20 @ 21:51:27
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0