One step ahead.

Wait, im starting to suffecate.



Eftersom jag nu förtiden nästan inte spenderar någon tid alls vid datorn har jag hamnat efter med mitt bloggande.
Som ni kanske förstår ligger bloggen under konstruktion, den ska fixas snarast.

Hittade en bild på mitt hår då det är äkta, när det fått torka av sig självt så att säga och utan massor av medel eller liknande.
Brukar vanligtvis dra igenom håret med platt tången så fort det är tort, men blev lite kär i min kvaliet då jag såg den här bilden.



Och igår blev det en lätt utgång med Anna.
Meningen var att jag skulle sota hennes ögon och dricka lite vin.
Men då jag inte hade vin hemma så drog jag med mig Limetto istället
(det känns så sjukt bra att jag kan blogga om det här utan att få snuten efter mig ;P jag är ju trots allt 20)

Sen hamnade vi ändå på Ankaret och det var ju trevligt i sig. :)


Anna gömde sig lite bakom spriten ;)

Den här bilden är jävligt rolig. Det har alltid varit jag som sett ut som en elaking när det gäller oss.
Men ärligt talat, på denna bild ser jag mer ut som en ängel än Anna.
Komiskt.


Kommentarer
Postat av: christine

Lockigt hår är fint! Jag orkade inte torka mitt hår heller när jag dushade senast så nu är jag också lockig.



Och tack! Men du har ju sett min i maskara hörrö, jag hade det på din studentskiva. Njea det blir nog inte alltid. Men jag känner mig så naken när jag är blek. Sminkar mig hellre på sommaren. Men vi får se om du får sminka mig eller inte på spaet. Annars lovar jag att du får göra det i sommar när jag är brun och fin:)



Puss!

2010-01-28 @ 23:15:20
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: christine

vad tycker du om min reklam logga då?



http://4.bp.blogspot.com/_qWbYSkNBr8g/S2Ba_1pKtYI/AAAAAAAAEIE/E0Wv-cqoEjI/s1600-h/SWEETS-poster.jpg



Kan inte vi göra en photoshoot med mig där jag har cupcake klänningen, en massa balonger och mina cupcake smycken på mig? Fast jag måste vara brun då.

2010-01-28 @ 23:17:55
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0