My Cherry pie.

A cherry for my cherry pie.



Idag när jag var inne på systemet hittade jag någonting helt underbart.
Körsbärsvin! Kan det bli sötare?

Tänkte att om man blandar det med Limeto som jag fick i födelsedags present och lite sprite borde det ju bli som en körsbärsdrink.
På krogen är det nämligen alltid det jag söker, men det är bara några få ställen som gör dom goda. Ett ställe är Ankaret :)
Kanske är därför jag blev stammis där ett tag. Iof har dom skön musik också.

Har en request till min stora syster också?
Eftersom hon nu börjat göra söta små smycken tycker jag att hon borde göra ett körsbär till mobil smycke :)

Kvinnligare än så blir inte jag :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0