Grattis på mig själv!

Som ni ser är det nu en ny kategori :) för jag blir ett år äldre idag.





Bilden är stulen av min
stora syster, som även är skaparen.


Igår var det fest. Så idag sitter jag med en baksmälla jag inte tycker jag borde ha.
Nästan alla jag bjudit kom, bara två stycken som fick förhinder. Det var så himla mysig kväll.
Hela dagen var jätte stressig och jag trodde jag skulle tuppa av flera gånger, eller kanske köra av vägen.
Blev klar precis i samma veva som Goffe anlände.

Sen strömmade det in folk. Maten som jag och Rebecca kämpade med blev en riktigt succé. Det var helt underbart och klart värt alla pengar jag la ut på det.
Sen blev det en jätte god citron cheesecake som Rebecca hade lagat. Vid det här laget satt alla med vin och väldigt glada i huvudet.
Sen fick jag massa paket. Tack så jätte mycket allihopa! :D

Sen drog vi ner till karlavagnen, det blev riktigt trevligt.
Karaoke värden sjöng för mig, det var jätte fint.
Sen blev det hemfärd och deckning. :)





Den stora dagen
imorse fick jag frukost på sängen av Johan, plus en guldfynd nalle :D och en Cd skiva som fortsättning på åren som börjar gå förbi för oss. Vi har varit vänner länge nu :)

Nu är det städning av lokal som gäller, sen får vi se vad som händer. Då det faktiskt är idag jag fyller år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0