Coffe Shop

And youre eyes look so lonley,
but its only. When you think about me.



Denna fina mössa fick jag av Christine igår under våran shopping tur. Mina ögon blev så himla gröna i den. Dock syns det inte så bra på den här bilden.

Träffade dellgren idag.
Blev lunch på blå. Kollade in rean lite men duktig som jag är handlade jag bara lite små saker. Dellgren därimot shoppade så mycket att hon blev arg på mig för att jag ens fick med henne in i affärerna.

Det sjukaste var att jag köpte knästrumpor.
Okej nu får jag dumförklara mig själv lite men jag tycker det är konstigt ändå.
Dom var one size så jag tänkte om jag och Rebecca (min väldigt långa kompis) ska kunna ha samma strumpbyxor borde dom ju vara väldigt utöjbara, men nehe.
Jag ville nämligen ha dom som stay ups, men det fungerade inte så bra.
Dumt.


Detta mobil smycke fick jag även det av Christine. Hon har gjort det själv :)
Hur gulligt som helst.
Sugen på ett likadant? Gå in
här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0