Camacamelion.



Igår vare middag hos mor som gällde. Problemet var väl det att Johan kom ihåg att han skulle på kusin träff med sin far mitt i allt.
Det löste sig dock på bästa sätt och jag och mamma följde med och tog några glas vin.
Och så än en gång köpte jag ett paket cigg, tog en cigg och tappade paketet. Det är verkligen min idioti.






Idag,
kom jag upp senare än jag tänkt mig. Träffade Johan och åt lunch som hastigast i fruängen. Sen blev det iväg till Götgatsbacken och träffa upp annis.
Jag känner mig helt trasig idag och ser ut därefter.
Påtal om det, idag vare jag som köpte ut åt Johan. Haha. Jag behöver ju inte handla på systemet än för jag har ju så mycket sprit hemma. Och Johan tyckte då att jag kunde få göra det.
Som jag sa till Diskus (beccus) att nu har jag bara föda barn och gifta mig kvar. Ciggen kan jag köpa, spriten kan jag köpa och bilen kan jag köra. Kul. :P

Ska väll duscha innan Rebecca kommer hit och våldar. :)


Jag och Anna.

Återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Tack för sällskapet och vilken fin bild på dig och moi!



puss på dig gumman!

2010-01-23 @ 13:58:41
URL: http://productionmagazine.blogg.se/
Postat av: christine

Vad betyder det ordet? Jag gillar det. Funderar på att döpa min senaste bild efter det.



Juste! Jag kommer ner den 6 mars. Och alice i underlandet har premiär den 3:e. Vill du se den med mig när jag är där? Puss!

2010-01-24 @ 21:46:36
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0