By books

A book is like a friend, when everything is your own imgaination.



Jag vet att jag är jätte sen i att göra ett inlägg om Twillight, har iof ett lite längre ner som iof mest handlar om boken.

Läste ut den för några veckor sen och såg i samma veva filmerna (ja jag är seg).
Boken är det absolut mest fantastiskaste jag någonsin läst. Jag var så trollbunden att jag missade flera timmar av rökning pågrund av den.
Hade lite problem med sista boken, försökte verkligen intala mig själv att den var jätte dålig så jag inte skulle vilja läsa ut den. Men en dag senare slog jag igen även den boken.

Så till Filmen, ettan är verkligen ingen höjdare men tvåan är som boken. Ungefär såklart.
Men det jag är mest besviken av i filmerna är att Edward inte får vara Edward. Han känns som ett arg väsen som Bella mest bara vill ha för han är så vacker.
I boken därimot, kan man inte göra annat än att längta tills ens egen Edward dyker upp i verkligheten.
Hoppas det blir bätte i trean.

Och om Robert Pattison, jag tycker det är så himla komiskt att den killen förföljer mina favorit böcker.
Harry Potter - Cedric
och
Twillight - Edward
i båda böckerna är dessa karaktärer verkligen en sån man älskar.

 

Sökning av jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0